Dạy học trực tiếp kết hợp với dạy học trực tuyến học phần Giải tích bài “giới hạn hàm số” theo định hướng cdio cho sinh viên đại học khối ngành kĩ thuật.
Bài báo do nhóm tác giả TS. Đỗ Thị Thanh; Ths. Lê Thị Hồng Dung; Ths. Đỗ Thị Mỹ Linh – Giảng viên Toán cơ bản – Khoa Khoa học cơ bản- Trường Đại học Công nghiệp Hà Nội, đăng trên tạp chí Giáo dục, số đặc biệt tháng 9/2021 từ trang 211 đến trang 214.
Abstract:It can be said that face-to-face teaching combined with online teaching is a new trend in universities today. The article has proposed the process of online teaching combined with direct teaching in the direction of CDIO and applied this process to teaching the lesson Analysis "Limits of functions" for undergraduate students. Engineering industry. The goal of CDIO-oriented teaching is to help learners develop comprehensively with "hard skills" and "soft skills" to quickly adapt to the ever-changing working environment; help training programs be built and designed according to a standard process. In the process of teaching, teachers need to help students arouse the inherent potentials and capacities of learners, actively and actively to occupy knowledge, form skills, techniques and capacities for individuals. as well as future professional capacity.
Keywords:Face-to-face teaching, online teaching, CDIO, students, function limits.
Toàn văn bài báo tải về tại đây: /media/Khoa KHCB/Dạy học trực tiếp.pdf
Thứ Hai, 08:42 04/10/2021
Copyright © 2018 Hanoi University of Industry.